הגיע הזמן? תזמון הפוסטים מגיע לאינסטגרם!
אינסטגרם יצאה בידיעה שהיא מוסיפה אפשרות לתזמן תכנים מתוך האפליקציה. איך משתמשים? למי זה מתאים? כל התשובות בהמשך!
בין אם אתם עוסקים ביצירת תוכן למחייתכם או פשוט פעילים ברשתות החברתיות, סביר להניח שהמושג "תזמון פוסטים" אינו חדש לכם. מדובר בעצם בפיצ'ר שנועד לשפר ולייעל את תהליך יצירת התוכן ברשתות החברתיות.
מה זה תזמון פוסטים?
תזמון פוסטים מאפשר לגולשים להעלות פוסטים ותכנים שונים לרשתות החברתיות ולבחור תהליך פרסום עתידי לפוסט. האפשרות הזו שימושית ליוצרי תוכן בכל רשת חברתית כמו יוטיוב, פייסבוק וכמובן גם אינסטגרם מכיוון שהיא מאפשרת לשמור על סדר וארגון בערוץ, לדאוג שכל התוכן יעלה בזמן הנכון ובנוסף מאפשרת לחסוך בזמן, מכיוון שעם תזמון פוסטים ניתן להעלות את כל התוכן בפעם אחת מרוכזת.
עם זאת, קיים גם חסרון בולט לשימוש בתזמון פוסטים. תזמון פוסטים עלול לתת לתוכן שלכם הרגשה שאתם לא עומדים עם הטרנדים האחרונים. מכיוון שהתוכן מתוזמן לזמן עתידי, האפשרות להגיב לאירועים בזמן אמת יורדת. לדוגמא, נגיד ואתם יוצרים תוכן בתחום השיווק הדיגיטלי ואתם מתזמנים פוסט הדרכה שיעלה בעוד כחודש, יכול להיות שבמהלך החודש הזה ייצא עדכון שיהפוך את אותו המדריך ללא רלוונטי.
ולכן, חשוב תמיד להיות עם היד על הדופק כשמשתמשים בתזמון פוסטים ואף להיכנס מדי יום לחשבון שלכם ולוודא שהתוכן שעלה אכן רלוונטי.
נשים פה בכוכבית שתזמון פוסטים שונה מתזמון קמפיינים ממומנים, אמנם האפשרות לתזמן מודעות ממומנות באינסטגרם ופייסבוק קיימת כבר מספר שנים, בשביל לתזמן פוסטים אורגניים היינו נדרשים לחפש פתרונות יצירתיים.
תזמון פוסטים באינסטגרם
כפי שציינו לעיל, תזמון פוסטים באינסטגרם הוא לא דבר חדש. יוצרי תוכן שרצו לתזמן תוכן באינסטגרם יכלו להשתמש במגוון כלים ואפליקציות צד שלישי בשביל לעשות זאת. יתרה מזאת, גם בתוך אינסטגרם קיימת אפשרות כבר זמן מה לתזמן סוגי תכנים מסויימים כמו לייבים לדוגמא.
העדכון החדש של אינסטגרם לתזמון פוסטים מאפשר כעת לתזמן פוסטים, רילס וקרוסלות ישירות מהאפליקצייה לטווח של עד 75 יום. מה שמאפשר לעסקים, מותגים ויוצרי תוכן להפסיק לשלם כסף על אפליקציות צד שלישי ולהעלות את התכנים שלהם בצורה נוחה וקלה יותר.
איך לתזמן פוסט באינסטגרם?
1.לחצו על כפתור ה-"+" כדי ליצור פוסט חדש.
2.בחרו את סוג הפוסט שאתם רוצים להעלות (רילס או פוסט).
3.בתחתית המסך לחצו על "הגדרות מתקדמות" (Advanced Settings)
4.לחצו על הכפתור "תזמון".
5.בחרו בתאריך ושעה עתידיים.
6.לחצו על סיום.
7.כאשר תלחצו על פרסום הפוסט יעבור אוטומטית לסקשן הפוסטים המתוזמנים.
*שימו לב שאפשרויות כמו תיוג מוצרים, פוסטים משותפים, פרסום מקביל לפייסבוק, פוסטים ממומנים וגיוס תרומות לא יהיו זמינים בפוסטים או רילסים מתוזמנים
*תוכלו בכל שלב לערוך את הפוסטים הממומנים או להזיז אותם לתאריך אחר בסקשן "פוסטים ממומנים" בפרופיל שלכם.
חשוב לציין שמדובר בעדכון חדש יחסית באינסטגרם ויכול להיות שהוא לא יופיע בחלק מהחשבונות.
תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת
כאן משאירים פרטיםהשאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)