לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
שנת 2023 עבור אינסטגרם מתחילה בידיעה מרעישה – אינסטגרם הולכים לבצע שינוי מהפכני בניווט באפליקציה והטאב של השופינג, הולך להימחק.
אינסטגרם בתור אחת מהמובילות שברשתות החברתיות ידועה בקצב השינויים המהיר שלה. בתחילת השנה מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי ייצא בהכרזה רשמית על המטרות העיקריות של אינסטגרם לשנת 2023 כאשר שלושת המטרות העיקריות הן: הגברת היצירתיות, גילוי של תכנים חדשים ויצירת קשרים ושיתופי פעולה.
לא עבר זמן רב מאז ההכרזה של אדם וכבר נראה כי הגלגלים התחילו לעבוד. ב13 בינואר יצאה הודעה רשמית על שינוי בלב ליבה של הפלטפורמה, סרגל הניווט הראשי. החל מפברואר, כפתור יצירת התכנים הולך לשוב למרכז סרגל הניווט במקומו של טאב השופינג. ממשק הרילס הולך לנוע מקום אחד ימינה.
אם כי משפיענים רבים כבר יצאו בטוויטים ופוסטים המהדרים את השינוי הקרב ובא, האמת היא שהעדכון הזה משמעותי הרבה יותר ממה שרבים נוטים לחשוב.
למה אינסטגרם מעדכנים את הניווט באפליקציה?
הסיבה נמצאת באחת משלושת המטרות של אינסטגרם לשנת 2023 שציינו לעיל – "יצירת קשרים חדשים ושיתופי פעולה". בכך שמסך השופינג יורד, ממשק הפלטפורמה מעודד את המשתמשים הרבה יותר ליצירת תוכן, צריכת תוכן ויצירת קשרים באפליקציה.
אם נעיף מבט על סרגל הניווט החדש, הנבחין כי כל ייעודו הוא להחזיר עטרה ליושנה – להפוך את אינסטגרם לרשת חברתית ולא למרקט פלייס:
-פיד ראשי
-יצירת פוסט
-רילס
-פרופיל אישי
הנפרדות מהשופינג נמצאת בתוכניות של אינסטגרם מזה תקופה ארוכה וכבר בשנת 2022 התקבלו דיווחים שאינסטגרם מורידים את הרגל מהגז מפיתוח ממשק השופינג. עם זאת, גולשים עדיין יוכלו להיחשף לאפשרויות השופינג של אינסטגרם בפיד, ברילס, בסטוריז ובמודעות הממומנות, כך שלא מדובר בנפרדות מוחלטת אל בהזזה של השופינג אל מאחורי הקלעים.
ככל הנראה מדובר בעדכון ראשון מיני רבים שהולכים להתבצע באינסטגרם השנה על מנת לכבוש את היעדים שהוצבו בתחילתה ואתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו נהיה כאן כדי לעדכן אתכם בכל העדכונים לפני כולם כך שתהיו תמיד עם היד על הדופק על מה שקורה בפלטפורמה!
תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת
כאן משאירים פרטיםהשאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)