המדריך המלא לשימוש ב – Instagram Insights
Instagram Insights זהו הממשק באינסטגרם המאפשר לכם לקבל תובנות על העוקבים שלכם ועל ביצועי התוכן שלכם. לפניכם המדריך המלא לשימוש ב- Instagram Insights
כבעלי עסקים המנהלים עמוד עסקי באינסטגרם, אתם בוודאי רוצים לחזק את המעורבות של העוקבים שלכם בתוכן שאתם יוצרים, לשפר את האינטראקציה עם הגולשים ולהגיע לקהלים חדשים. כלי שיכול לעזור לכם לעשות זאת הוא Instagram Insights. מדובר בפיצ'ר ברשת החברתית המספק לכם תובנות על ביצועי התוכן שלכם, כמו הסטוריז, הפוסטים, הסרטונים ושידורי הלייב שלכם, מלמד אתכם על האינטראקציות עם קהל העוקבים שלכם ועל המאפיינים של העוקבים שלכם.
Instagram Insights יאפשר לכם ללמוד מהו התוכן הפופולרי ביותר בעמוד שלכם וכמה אנשים צפו בתכנים שלכם, אילו פעולות העוקבים שלכם מבצעים כשהם נחשפים לתוכן שלכם (למשל עושים לייק, מגיבים או משתפים), מהם המאפיינים הדמוגרפיים של קהל היעד שלכם (גיל, מיקום, תחומי עניין וכו), מהם זמני הפעילות העיקריים של העוקבים שלכם, והאם חלה עלייה או ירידה בביצועי התוכן בעמוד שלכם.
הנתונים האלה יעזרו לכם להבין מה קהל היעד שלכם אוהב, אילו תכנים כדאי ליצור, מה עליכם לשפר ומה עליכם לשמר בעמוד העסקי שלכם. כך, תוכלו לבנות אסטרטגיה נכונה לניהול העמוד, להניב תוצאות טובות יותר ולהגדיל את כמות הלידים וההכנסות שלכם.
כיצד להשתמש ב- Instagram Insights?
כדי להשתמש ב- Instagram Insights עליכם להיות בעלי חשבון עסקי. אם יש לכם חשבון אישי, תוכלו להמיר אותו לחשבון עסקי בקלות ישירות מהאפליקציה. לאחר שתיכנסו לממשק תגיעו לדף ה – Insights Overview שהוא הדף הראשי של Instagram Insights. כאן תוכלו לקבל מידע כללי על ביצועי חשבון האינסטגרם שלכם.
מבנה הדף
Date Range (טווח תאריכים): מייצג את הימים והשבועות של הנתונים שברצונכם לבדוק. ניתן לשנות את טווח הזמן על ידי לחיצה על "7 הימים האחרונים" בפינה השמאלית העליונה.
Information (מידע): אם אינכם מצליחים להבין את המשמעות של מונח מסוים בתובנות של אינסטגרם, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "i" בפינה השמאלית העליונה ומיד יופיעו בפניכם הסברים למונחים על המסך.
Accounts Reached (חשבונות שהגעתם אליהם): נתון זה מתייחס למספר המשתמשים הייחודיים שראו את התוכן שלכם – פוסטים, סיפורים, רילס, סרטונים, לייבים ומודעות מקודמות – לפחות פעם אחת. הקהל שהגעתם אליו יחולק לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מספר עוקבים, מין, גיל ומיקום. בנוסף, תוכל לראות את כמות האנשים שהגעתם אליהם באמצעות מודעות ממומנות.
Accounts Engaged (חשבונות מעורבים): חשבונות מעורבים מתייחס לכמות המשתמשים שהגעתם אליהם ושקיימו אינטראקציה עם התוכן שלכם בדרך כלשהי. אינטראקציות יכולות לכלול לייקים, שמירת התוכן, הערות, שיתופים ותגובות.
Total Followers (סך עוקבים): סך עוקבים מתייחס למספר האנשים שעוקבים אחריכם.
Content You Shared (תוכן ששיתפתם): נתון זה מציג את המספר הכולל של פוסטים, סטוריז, רילס, סרטונים והשידורים החיים ששיתפתם בעמוד שלכם.
Content Reach (טווח הגעה לתוכן): נתון זה מאפשר לכם לראות אילו סוגי פוסטים הגיעו לכמות הגדולה ביותר של אנשים. הנתונים מופיעים באמצעות גרף בו מצויין מספר האנשים שראו את הפוסטים. מתחת, תוכלו לראות את הפוסטים שלכם עם הביצועים הטובים ביותר על בסיס טווח הגעה.
Impressions (הופעות): הופעות מתייחסות למספר הפעמים שכל הפוסטים שלכם נצפו – כולל צפיות חוזרות של אותם משתמשים.
Profile Activity (פעילות פרופיל): פעילות פרופיל מציגה את הפעולות שמשתמשים מבצעים לאחר ביקור בפרופיל שלכם. אפשר לראות את מספר הלחיצות שלהם על האתר, על כתובת העסק, על כפתורי האימייל ועל כפתורי הטקסט. שימו לב שכדי שמדדים אלה יופיעו, עליכם להגדיר את הכפתורים הללו.
Content Interactions (אינטראקציות תוכן): אינטראקציות תוכן מציג לכם את המספר הכולל של הפעמים שאנשים עשו לייק, הגיבו, שמרו, שיתפו או הגיבו לתוכן שלכם. בנתונים אלו תוכלו ללמוד מהם הפוסטים עם הביצועים הטובים ביותר שלכם לכל קטגוריה.
Most Active Times (הזמנים הפעילים ביותר): קטגוריית הזמנים הפעילים ביותר מציגה לכם את השעות והימים שבהם העוקבים שלכם נמצאים לרוב באינסטגרם. נתונים אלו מאפשר לכם לקבוע את הזמנים הטובים ביותר לפרסום כדי שתוכלו למשוך את כמות העוקבים הגדולה ביותר.
כעת, כשלמדתם קצת יותר על השימוש ב- Instagram Insights, תוכלו לנתח את הנתונים האלה ולקבוע מה עובד עבור הקהל שלכם ומה לא. כך, תוכלו ליצור תוכן שיניב לכם מעורבות גבוהה יותר ויזניק את העמוד העסקי שלכם לגבהים. בהצלחה!
תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת
כאן משאירים פרטיםהשאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)