הפילטרים מגיעים למודעות באינסטגרם! – סקירה ומדריך להטמעה

עדכון חדש במערכת הפרסום של מטא – כעת תוכלו לשלב אפקטי AR במודעות שלכם באינסטגרם ובפייסבוק!

עוד בתחילת דרכם של הפילטרים תמיד ידענו שיש בהם משהו מיוחד והשקענו שעות רבות בפיתוח ועיצוב פילטרים לעסקים רבים באינסטגרם. כעת, עסקים יכולים להשתמש בפילטרים בתוך המודעות הממומנות שלהם ולהשתמש בהם בקמפיינים ממוקדים לקהל היעד שלהם.

העדכון הושק בתחילת חודש אוקטובר ונמצא כעת בגרסת Open Beta. לפי דברי מטא, האופצייה להשתמש באפקטי AR במודעות זמינה בקמפיינים מסוג מעורבות, חשיפה וטראפיק באינסטגרם ובפייסבוק ולטענתם עשוייה "להגדיל באופן משמעותי את הביצועים בקמפיינים הממומנים" (עדיין מוקדם להיות כל כך בטוחים, אבל נו, מילא).

אגב, אחד הפיצ'רים המגניבים בעדכון החדש מאפשר לקהלים שרואים את המודעה שלכם ללחוץ על ההנעה לפעולה במודעה ולהיכנס לתוך ממשק שנקרא AR Ads Camera (מצלמת מודעות AR).

מתוך הממשק הגולשים יוכלו:

1.לבצע מעורבות עם הפילטר שלכם.
2.ליצור תמונה או סרטון עם הפילטר שלכם ולשתף אותו בסטוריז שלהם!
3.לעבור לURL חיצוני בתחתית הממשק (לאתר או לדף נחיתה לדוגמא).

איך יוצרים מודעת AR באינסטגרם?

1.היכנסו למנהל המודעות שלכם בפייסבוק (https://www.facebook.com/business/tools/ads-manager).

2.לחצו על הכפתור ליצירת קמפיין חדש.

יצירת קמפיין בפייסבוק

3.בחרו מאחת מאפשרויות הקמפיינים שתומכות במודעות AR (חשיפה או טראפיק).

מטרות קמפיין בפייסבוק

4.מלאו את כל הפרטים הרלוונטיים עבור הקמפיין וקבוצת המודעות שלכם (מדובר בתהליך ארוך, אבל אמלקנו לכם הכל במדריך אחד מרוכז: https://www.instale.co.il/blog/instagram-paid-advertising/).

5.ברגע שתגיעו לשלב בו אתם מגדירים את המודעה, בחרו ב-Instant Experience.

6.מתוך התבניות שיהיו לכם בחרו באופצייה של AR Experience.

מודעת AR באינסטגרם

7.בשלב הבא תצטרכו לבחור את הפילטר בו תרצו להשתמש במודעה שלכם, שימו לב שהפילטר צריך להיות מאושר ע"י מטא כדי להיות זמין לשימוש. עוד על העלאת פילטר לפייסבוק במדריך שלנו ליצירת פילטרים.

8.בהתאם לסוג הפילטר שבחרתם, בחרו לאיזה כיוון המצלמה של הגולש תיפתח ברגע שהוא ילחץ על המודעה (מצלמה קדמית או אחורית).

9.לאחר מכן תתבקשו להוסיף את כתובת הURL אליה הגולש יעבור מתוך ממשק המצלמה.

10.לאחר שסיימתם להגדיר את המודעה, לחצו על הכפתור Preview on Mobile כדי לראות איך החוויה שלכם תראה בסמארטפונים.

11.לחצו על Done. ברכותינו, יש לכם מודעת AR מוכנה!

12.אחרי שסיימתם להגדיר את כל הצד "הפילטרי" של המודעה, כעת עליכם לסיים להגדיר את שאר חלקי המודעה כמו קריאטיב, טקסטים וכו' ובסיום לחצו על פרסום המודעה.

סיכום ודעתנו האישית

עם כל האש שמטא ספגו לאחרונה במיוחד כלפי כלי הפרסום שלהם, לדעתינו הפיצ'ר החדש ייתן לפייסבוק בידול משמעותי מפלטפורמות שיווק אחרות וכן ייאפשר למפרסם ליצור קריאטיבים יצירתיים ומושכים יותר. מוזמנים לנסות ולשתף אותנו בתוצאות שלכם, בהצלחה!

מאת: יונתן

מנהל קמפיינים באינסטל'ה ואבא לכלב במשרה מלאה, מכור לגילוי טכנולוגיות פרסום חדשות ופריק של שיווק באמצעות תוכן - חובב מטאל מושבע וחוטא לעיתים בנגינה על גיטרה.

עוד בנושא
המרדף אחרי טרנדים – משימה בלתי אפשרית?
אבטחת חשבון אינסטגרם
אבטחת חשבון אינסטגרם – כך תשמרו על החשבון שלכם
עדכון בניווט באינסטגרם
לאן נעלם אינסטגרם שופינג? עדכון מהפכני בניווט של אינסטגרם!
עדכון חדש בסרגל הניווט של אינסטגרם! כפתור ה"אינסטגרם שופינג" יורד וכפתור יצירת הפוסטים חוזר למקומו!
תגובה למאמר

    שם מלא*
    מייל*
    תגובה למאמר...

    תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה ברשת

    instale כאן משאירים פרטים

    השאירו פרטים ואנחנו נחייג אליכם, יש הרבה על מה לדבר :)

      שם מלא*
      טלפון*
      מייל*
      חשבון אינסטגרם*
      מאשר יצירת קשר וקבלת דיוור במייל
      מה דעתכם על הפוסט שכתבנו? חשובה לנו דעתכם!